Snel en efficiënt een aanvraag indienen voor medische hulpmiddelen en voeding via ons Extranet.

{{Message}}

Bezorging

Bij ons geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Op de afleverdag kunt u bij ‘Onderweg’ in Mijn Mediq zien hoe laat wij bij u komen bezorgen.

- Klik op de knop ‘Inloggen' en login met uw e-mailadres en wachtwoord. U komt in Mijn Mediq.
- Klik op ‘Onderweg' en u wordt doorgelinkt naar de PostNL bezorgpagina. U kunt hier uw bestelling volgen en zien hoe laat deze wordt afgeleverd.

Pakketten met medische hulpmiddelen: PostNL

Pakketten met medische hulpmiddelen worden door PostNL aan huis bezorgd van maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 uur en 21.30 uur. Bij het doorgeven van uw bestelling kunt u zelf aangeven welke dag het beste uitkomt. Ook is het mogelijk uw pakket op een ander adres of bij een PostNL-locatie te laten bezorgen. Dankzij de e-mail en SMS-berichten weet u de avond van tevoren hoe laat de bezorger bij u langskomt. Deze informatie kunt u ook vinden in Mijn Mediq bij ‘Onderweg’ en in de PostNL-app bij ‘Volg uw pakket’. 
Klik hier om de Post NL-app te downloaden en uw pakket te volgen.

U ontvangt vooraf bericht over het tijdstip van de bezorging 
De avond voor bezorging ontvangt u automatisch een e-mail en/of SMS met het geplande tijdstip van afleveren. In de e-mail en/of SMS staan gegevens waarmee u uw bezorging kunt volgen. Is uw e-mail en/of mobiele nummer nog niet bij ons bekend? Geef het door bij uw bestelling of via het contactformulier op de website, zodat ook u tijdig kan worden geïnformeerd. 

Tekenen voor ontvangst
Bij aflevering vraagt de bezorger u te tekenen voor ontvangst. Als u niet thuis bent, zal het pakket standaard worden aangeboden bij de buren. Als u dit niet prettig vindt, kunt u dit aangeven bij uw bestelling. Wij zullen het pakket de volgende dag dan opnieuw aanbieden. In alle gevallen krijgt u een kaartje in de bus.

Komt het moment van bezorgen niet uit?

Via de PostNL-app of ‘Onderweg’ in Mijn Mediq, kunt u - als u dit tijdig doet - de dag van de bezorging wijzigen, vanaf het moment dat u bericht heeft ontvangen over uw pakket.

Niet thuis bij de eerste bezorgpoging?
Bent u niet thuis bij de eerste bezorgpoging? Zonder tegenbericht zal het pakket de volgende dag nogmaals worden aangeboden. Indien dat niet uitkomt kunt u tot 22.00 uur ’s avonds via de PostNL-app of 'Onderweg' in Mijn Mediq de dag van bezorging of andere locatie doorgeven.

Niet thuis bij een tweede bezorgpoging?
Indien het ook een tweede keer niet lukt om het pakket op het met u afgesproken adres te bezorgen, zal PostNL het pakket naar het bij u in de buurt dichtstbijzijnde pakketpunt brengen. PostNL zal een bericht achterlaten op welk pakketpunt u uw pakket kunt ophalen. U heeft hiervoor twee weken de tijd. Daarna wordt het pakket automatisch teruggestuurd naar Mediq. Indien u niet in de gelegenheid bent om uw pakket op te halen, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Kiezen voor een PostNL pakketpunt
PostNL heeft 2850 afhaallocaties in heel Nederland. U vindt deze pakketpunten onder andere bij Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Als u niet thuis bent wordt uw pakket na de tweede bezorgpoging automatisch afgeleverd bij een pakketpunt bij u in de buurt. U kunt ook zelf kiezen voor afleveren op een pakketpunt. Nadat u de e-mail of SMS heeft ontvangen met daarin de gegevens over uw pakket, kunt u via de PostNL-app of ‘Onderweg’ in Mijn Mediq u het afleveradres veranderen naar afleveren op een PostNL-locatie.

Neem bij het ophalen wel uw legitimatie mee, anders kan het pakket niet aan u worden meegegeven. 

Mediq Tefa maakt gebruik van cookies.

Om de website van Mediq Tefa goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.