Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is de volgende dag in huis.

Uitleesservice

Uw zorgverzekeraar vraagt ons uw therapie één keer per jaar te beoordelen aan de hand van de registratie. De meeste CPAP-apparaten registeren automatisch de therapiegegevens van de gebruiker. Deze worden op de geheugenkaart in uw apparaat opgeslagen. Aan de hand van deze registratie kunnen we vaststellen hoe het gaat met uw therapie. Ook kunnen eventuele bijzonderheden worden opgemerkt. Als dit het geval is, nemen wij binnen 4 weken contact met u op. U kunt uw registratie op verschillende manieren naar ons versturen. Dit is afhankelijk van uw apparaat. Bekijk hieronder welke manier voor uw apparaat geschikt is.

Als u een geheugenkaartlezer (SD-kaart of CF-kaart) van ons heeft ontvangen kunt u deze gebruiken en de registratie uploaden. Log in met uw klantnummer en geboortedatum (dd-mm-jjjj).
Als uw apparaat een smartcard heeft kunt u de geheugenkaart per post naar ons versturen met dit antwoordformulier. Als u van ons een oproep heeft ontvangen om uw urenstand door te geven, dan kan uw CPAP-apparaat niet uitgelezen worden. Wij verzoeken u vriendelijk uw urenstand door te geven. Wilt u weten hoe u de urenstand op uw CPAP-apparaat kunt aflezen? Bekijk dan onze handleidingen.



Het CPAP-apparaat, Philips DreamStation, is uitgerust met een wifi-uitleesmodule. Deze module stuurt dagelijks automatisch uw therapiegegevens naar ons toe. Het enige dat u hiervoor hoeft te doen is verbinding maken met uw wifinetwerk.

 

Weet u niet of uw apparaat uitleesbaar is? Bekijk dan het overzicht van uitleesbare apparaten.

Mediq Tefa maakt gebruik van cookies.

Om de website van Mediq Tefa goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.